ullasblogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ulla-Carin - 22 oktober 2011 09:27

Började morgonen med att kolla på termometer -4 fy så kallt ,nu är vintern på väg,och is på bilen det var bara ut och stoppa in motorvärmaren, oh nästa gång jag tittar ut en en timme senare så snöar det, och nu vräker det ner stora lapphandskar .Alldelse vitt på vägen och snart syns inte gräsmattan, nå mera.Så nu vintern här.    

Av Ulla-Carin - 15 oktober 2011 08:55

Jag finner inte ord för min sorg lämnat mej saknar han och kan inte fatta att allt gick så fort.

Av Ulla-Carin - 9 oktober 2011 10:28

Jag har tagit höstbilder med mycket vatten och översvämningar


 


 


 


 



Andra bilder 


 


 


   

Av Ulla-Carin - 2 oktober 2011 15:02

  Nu lyser solen men vilken dag det varit ,vaknade att regnet öste ner fast det gjorde inget ,så man får planera om lite grann vad man ska göra fast det gör inte så mycket .Men nu äntligen kan man vara ute i det fina vädret istället ,för att sitta inne ,får ta med mej kameran ut se om man fotografera lite höstbilder .igår satte jag upp åt fåglarna lite ister och lite nötter och så växthuset blev klart så nu står det där och väntar på mej till våren ,känns faktiskt hoppfullt . Fast jag gillar faktiskt hösten bättre med alla färgerna på träden och den klara höga luften som aldrig vill infinna sig ,men tids nog kommer den . Måste nog ta gå ut nu innan man ska börja med midagen ,får nog skriva senare  ,ut plåta lite nu less att sitta inne.

Ovido - Quiz & Flashcards