ullasblogg

Alla inlägg under december 2013

Av Ulla-Carin - 31 december 2013 17:58

Sista dagen på det här året 2013 livet har gått upp och ner pga alla värk som jag har min kropp men det är bara tänka postivt och försöka trycka bort sånt som känns förjävligt . Men sommarn har varit underbar med värme och regn men mest värme och jag har tur som har en underbar sambo och vän som gillar att fiska så hos henne har jag funnit ro att bara finnas till sitta och titta ut över vattnet och sett flötet guppa iväg och många fina fiskar. Hösten har faktiskt varit jätte bra bara njutit av livet som att sitta ute ,många fina saker har även hänt både hemma och borta i november var jag och min komipis på hälsoresa som vi stått för själva. Turkiet i åtta dar,  vilken härlig värme och solen som värmt upp våra hjärtan och våra leder och ätit underbar mat och bara njutit.Julen har verkligen varit bra lugn skön inga måsten och ingen stress vad mer kan man begära jo jag har fått rå om min mamma och jag har faktiskt saknat pappa som gick bort för 2 år sedan men man kan ju inte få allt .Min yngsta dotter som bor just nu på andra sidan jordklotet i Japan och har nyss firat in det nya året i Japan och får snart fira en andra gång det svenska saknar henne men sak som är bra att man kan prata med henne på skype ,så nu hoppas jag att det här nya året 2014 ska bli lika bra kanske bättre än det förra året, men den som lever på hoppet får se,och jag önskar att allt blir så mycket bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards