ullasblogg

Alla inlägg under november 2012

Av Ulla-Carin - 23 november 2012 07:46

Nu är jag äntligen  är jag här inne på bloggen det var ett tag sen jag skrev ,Livet har snurrat på som bara den sen jag var hit in, och förra gången jag var här  då var det sommar sen vet jag inte var tiden har försvunnit det har hänt mycket saker. Sommar försvann i väldig fart sen kom hösten ,allt har varit så jobbigt att jag inte orkat vara här inne .Och nu är det snart den första advent  och förstår inte att vi kommit dit och det känns inte som att julen är i antågande ,jag brukar tycka att julen är en härlig tid ,men jag vet inte vars allt har försvunnit men den kanske kommer . Det är så mörkt och regnigt ute och gräsmatterna är gröna ,så man får inte ihop allt det där och det stämmer inte med årstiden,vi är vana med att snö och kallt och inte +4 gr tidsklockan måste vridit sig och det är konstigt . Jag ska försöka börja skriva lite mera här inne och sätta in mera bilder, i sommar har jag fotat en massa saker och så har jag fiskat en hel del och det har tagit upp min tid ,för jag älskar att fiska och vara ute i naturen och så min trädgård som jag gillar att vara i ,jag har många intressen som upptar min tid  jag gillar att uppfinna roliga saker och praktiska saker som jag behöver . Fast jag är ju inte så pigg mina ben värker som bara den och min rygg och nake värker , men jag tar en dag i taget och så vilar jag när det blir som värst. Men livet rullar ändå på men i min takt och jag gör det bästa av det .

Ovido - Quiz & Flashcards