ullasblogg

Alla inlägg under januari 2017

Av Ulla-Carin - 24 januari 2017 11:16

  
  

Av Ulla-Carin - 16 januari 2017 08:22

Första gången på 2 år jag varit hit  in och livet snurrar på i väldig fart  och ibland hinner man nästan med  allt man borde göra .Förra året fick jag ett barnbarn så livet har nästan bara handlat om henne och min hund  och stickningen och trädgården och huset och familjen .Och varje gång ska in hit har det alltid hänt något som jag måste sluta ut det men det får bli skärpning på det  och så behöver  jag varva ner lite mera  kanske meditera och bara tånka på mig själv  och skita i andra männsikor som tror att dom vet bäst  i allt och dom vet ju inte hur jag mår  och vad behöver  gode less på såna människor dom är verkligen engergi tjuvar  orkar inte med såna  som tror att dom vet allt om alla och lägger sig det finns faktiskt ett talesätt sopa framför din egen dörr innan hoppar på andra. nä nu kan jag inte sitta här måste göra något annat.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards