ullasblogg

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Ulla-Carin - 1 mars 2012 09:40

God morgon !

Har sovit som en stock inatt och jag är så glad att jag sovit 2 nätter och inte varit vaken nån gång på natten jag hoppas att allt vänder nu .

Haft en jobbig tid framför mej men nu ska försöka bara se postivt på tillvaron och så ska jag bara göra sånt som jag tycker är kul,försöka börja med att måla lite mera det ger så mycket att lägga lite färg på dukarna .´Sen ska börja försöka tänka mer på mig  själv än på andra och skita i vad andra tycker jag ska försöka gå dit min näsa pekar ,jag hjälpt så många genom åren ,men vem hjälper mej när jag har behövt det ,jag less ,less ,att finnas till bara när man behövs och ska hjälpa nån eller .....Nu är det jag som gäller och jag skiter i vad andra tycker om mej,jag går min egen väg istället.Det finns faktiskt människor som aldrig har upplevt nåt dom flyter på en räkmacka genom livet men dom har inte mycket att ge.Som min mormor brukade säga "Den som ingen väg har gått har ingen backe mött."

Ovido - Quiz & Flashcards