ullasblogg

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Ulla-Carin - 11 mars 2011 10:45

Äntligen Fredag!

Fast vad ska man säga om den här fredagen då?

Vaknade vid 5 blev väkt av katten som tuggade på mitt hår , det såg nog eländigt ut när jag la mej igår kväll och när jag tittade mej i spegeln imorse så jag ut som ett troll ,funderade hur jag skulle kunna kamma ut det, men det gick med lite vatten. Sen serverade jag mat till katterna så jag skulle få tyst på dom . Och sen tittade jag ut och då snöade det men det var väntat , såg på vädret igår att det skulle komma snö, fast det kände jag igår , mina leder börjar värka så fort det blir omslag i vädret.

Men vad ska man göra åt det , bara leva med det . Vid 7 var jag och hämta tidningen NSD , sen gick jag in efter 20  minuter fanns inte mina spår kvar dom hade snöat igen, men vad gör det när man kan  vara inne och må skönt slippa gå ut , just nu vräker snön ner  och dimma är på väg in är så less på vinter nu vill jag bara ha vår och ingen snö .

Ovido - Quiz & Flashcards