ullasblogg

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Ulla-Carin - 16 mars 2011 11:23

Helt slut idag av trötthet både till kropp och själ orkar inte ens med mej själv.Har precis käkat lunch och nu ska jag blogga lite  och sen ska jag sova midag en stund .Jag lider av ständigt  värk i kroppen ,känner att mitt liv är kaos idag pga tröttheten . Jag sover jättedåligt om natten max 3-4 timmar fattar inte vad det är,jag lider av.Och så matas vi med en massa onödigt rubriker av tidningar , tv,dator m.m .Det är inte  så konstigt vi mår dåligt  av allt som händer runt omkring oss,den ena katastrofen efter den andra.Nog borde tidningarna skriva lite mera postiva saker, jag skulle tycka att det var bra om dom skrev mer om saker som är postiva än negativa. Vi människor hör bara om saker som är dåligt  pengar , inga jobb,sjukdomar ,arbetslöshet ,våld ,missbruk, av alla de slag ,så nog tycker jag att dags att vi andra skulle behöva förändra världen till det postiva och slippa höra om bara negativa saker.

Ovido - Quiz & Flashcards