ullasblogg

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Ulla-Carin - 14 september 2011 18:04

Vem är jag ?

En person som känner mej alltid ensam men inte är det ,ständigt kommer det en massa vänner på besök ,det är kul tycker jag ,ibland tycker jag om ensamheten då kan jag fundera lite mera läsa mina böcker lyssna på musik ,eller bara finnas till,skulle bara kunna sova mera ,och om jag kunde gå i skogen skulle jag ha gjort det men mina ben lyder inte mej min kropp vill inte som jag vill ,och det är tråkigt .Men vad ska jag göra åt det bara gilla läget ,fy vad jag är less att inte kunna göra allt det där som är kul tex dansa ,gå i skogen ,promenera med vänner ut på långa turer , orka lika mycket som förut ,super less men vad gör man....sååå sitter jag här med mina två    och   flera ggr /per dag,sen så  lite lunch så kollar jag på lite  ,och  ,  lite     ,men mest så längtar jag efter att kunna ..  göra massa saker ...som jag gjorde förut.

Ovido - Quiz & Flashcards